PRESENTACIÓ

Utilitzarem aquest  blog com entorn personal d'aprenentatge (Personal Learning Environment) per a treballar la unitat didáctica  "Els misteris dels Misteri".

La unitat didàctica “Els misteris del Misteri” de l’especialitat de Tecnologia, s'utilitzarà en 2n curs de l' ESO, per veure el bloc de continguts número 5: “Estructures i mecanismes: màquines i sistemes”.  Tindrà una durada de 10 sessions, en les quals es treballaran els continguts teòrics necessaris i els treballs pràctics oportuns. 
La unitat es relaciona amb el currículum de Tecnologia de l' ESO mitjançant el Decret 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual establix el currículum (RD 1105/2014 del 26 de desembre) i desplega l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
La rellevància d’aquesta unitat en l’aprenentatge de l’alumnat es basa en diferents factors. D’una banda, conèixer el funcionament i les aplicacions dels mecanismes i aprofitar aquest coneixement per a solucionar els problemes i necessitats de l'home. D’ altra banda, treballar i conèixer El Misteri d'Elx, eixe tresor cultural del nostre poble i una de les joies més preuades del patrimoni valencià (com ho proven la seua declaració com a Monument Nacional a l'any 1931, i la seua inclusió, l'any 2001, en la primera Proclamació de les Obres Mestres del Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat per la UNESCO) i donar la importància que això es mereix.
Amb aquesta unitat didàctica aconseguirem treballar els contingut acadèmics de la matèria de tecnologia al mateix temps que concretem l’aprenentatge lingüístic de l’alumnat (també el d’incorporació tardana), de manera que puga esdevindre plenament competent en valencià i en castellà. Tot això sense oblidar valorar les manifestacions culturals del nostre entorn, mostrant interès i respecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Creación de videocuentos.